Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KrisVDL | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysztof Łach adresDylągowa zarejestrowany10.05.2010 @21:39:27 ostatnio na stronie28.05.2017 @21:24:06

o mnie ?!... Hmm
co mogę o sobie powiedzieć to niewiele, a może nie chcę.
Kiedyś coś a'la talent czułem, rysowanie sprawiało mi przyjemność, zawsze chciałem czegoś się nauczyć, w końcu samouk... to co widziałem dokoła potrafiłem postrzegać inaczej,... a dzisiaj?. Trudno mówić o przyjemności, bardziej tęsknota do tego co by się chciało a czego nie można, a przede wszystkim na co nie ma już czasu ...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu12064916
digarty28 komentarze257 posty na forum0

komputer / sprzęt
matka natura była bardzo hojna ;P

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Runner    06.10.2011 @13:25:33
Ja też wole raczej europejskie produkcje, ale jego gęba pod nic innego nie pasuje heheh. Oczwiście dziękować
_______
Nie jestem wariatem, jestem helikopterem! :D
~SaltyGirl    06.10.2011 @01:12:40
wow, dziękuję za wnikliwy komentarz obiecuję że jak będę mniej senna zajrzę do Twojej galerii pozdrawiam
_______
peace & love & freedom & beer & guitar | need more sleep...
~Meldon    04.10.2011 @19:05:01
najlepiej by było jakbyś zaczął rysować z rzeczywistości... ustaw sobie kilka butelek na stoliku rzuć jakiś obróz i spróbuje to narysować na formacie powiedzmy na początek 50/70. Zrób kilka takich rysunków i skontaktuj się z kimś doświadczonym (profesor z jakiejś szkoły artystycznej). Powninien dobrze Cię nakierować i ukierunkować. Na tym kończe

Pozdro i powodzenia
~PshemOL    04.10.2011 @18:36:08
Wielkie dzięki za komentarz.
Pozdrawiam
~Meldon    04.10.2011 @08:17:53
Generalnie anatomia do poprawy i co za tym idzie proporcje.
Zaleca się zapoznanie z takimi zagadnieniami jak planowość i skróty perspektywiczne. Większość prac jest płaska ponieważ wyżej wymienione błędy oraz brak różnicowania materii to spowodowały. Jeśli chodzi o foty to polecam poczytać i przyswoić wiedzę na temat kadrowania i kompozycji.

pozdrawiam

student ASP
~Kaith    03.10.2011 @20:03:14
Waść mi honor uczynił, aż się spłoniłam.
_______
God dammit!
~kamilsdz    01.10.2011 @13:03:02
dzieki za komentarz, zgadzam sie calkowicie
~KKAN    01.10.2011 @11:52:07
Dzieki za wszystkie komentarze. Prawa strona faktycznie troche wymagalaby dopracowania, dobre spostrzezenie. Z czapką cięzko było coś zrobić na zdjęciu wygladała blado bo było robione w baaardzo słoneczny dzień przez amatorke (czyt. mame szkraba), odratowałem tyle ile sie dało. Pozrdo .
_______
be better then me!
~Damada    30.09.2011 @20:22:57
dziękuję za miłe słowa
~RainDanceMaggie    30.09.2011 @09:10:00
dziekuję za merytoryczne komentarze, skłaniają do dalszej pracy
~igorimiolczyk    30.09.2011 @06:57:24
witam muze taką znam KOTO ja jeszcze KITARO
~Aguchaczka98    29.09.2011 @10:20:38
Dziękuje bardzo ,będę pracowała
~SamaeL89    27.09.2011 @12:41:41
Dzięki myślałem że wyszło za kolorowo ale skoro piszesz że czuć mrok to spoko <pozdrawiam>
~Atrapa    26.09.2011 @19:42:26
jakoś poszło. Przesiadka bez opóźnień i mało ludziów.
~KrisVDL    26.09.2011 @19:21:18
... żyję na szczęście... tylko trochę zmarzłem czekając na autobus, który miałem o 2.35 z Łodzi.
_______
Jeśli masz słaby sprzęt, pokaż innym jakim jesteś fotografem, robiąc świetne zdjęcia.
Jeśli masz super sprzęt - nie pozwól by Twoje umiejętności je zepsuły.
~Atrapa    26.09.2011 @19:20:10
Jak podróż?
+sliwka    24.09.2011 @21:13:05
heja
~davros    23.09.2011 @11:40:10
dzieki za kometarze
'Jormungund    20.09.2011 @23:00:17
Hej, okienko do PW jest po prawej stronie profilu, pod pracami użytkownika, do którego chcesz napisać.

Na Warsztaty zapraszamy :D
~Andr84    16.07.2010 @19:52:21
Dzieki za wszystkie komenty Panie kolego
Musze ja Twoja galerie teraz przeswietlic
_______
W życia ogrodzie mnóstwo chwastów na mej drodze,szacunek dla kwiatów. Zapraszam do oceny moich prac...
~Callyvorra    16.06.2010 @18:16:30
dzięki wielkie
~happyP    05.06.2010 @23:45:43
dziękuje bardzo pozdrawiam
_______
EARTH without ART is just EH..
~Andr84    04.06.2010 @22:26:56
"nie wąskie" znaczy ze nie byle jakie tak prosto mówiąc ,niestety net mi muli i nie mogę im dokładniej sie przyjrzeć ani ocenić....Ci powiem ze czasem brak i tęskno mi za zwykłą cyfrówka,kiedyś mnie ona ograniczała teraz ogranicza mnie brak obiektywów,jak nie urok to sr*** hehe
_______
W życia ogrodzie mnóstwo chwastów na mej drodze,szacunek dla kwiatów. Zapraszam do oceny moich prac...
~Andr84    04.06.2010 @14:02:02
Dzieki,niestety masz racje sa zdecydowanie a duże,kiedyś myślałem ze tak lepiej hehe dlatego chyba większości swoich zdjęć nie mogę wrzucić :/
Co do Twoich to krajobrazy nie wąskie
Pozdro
_______
W życia ogrodzie mnóstwo chwastów na mej drodze,szacunek dla kwiatów. Zapraszam do oceny moich prac...
~laadymacbeth    23.05.2010 @21:47:25
dziękuje bardzo
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt